Tuesday, November 15, 2011

είμαι εγώ






Έχω υπάρξει αέρας και χώμα,  σύννεφο και ήλιος και φεγγάρι,  χαμογελαστή και σκυθρωπή,  ιδιαίτερη και ψυχρή,  έχω παρακαλέσει κι έχω απορρίψει,  έχω γεννήσει κι έχω σκοτώσει,  έχω αγαπήσει κι έχω μισήσει.

Έχω υπάρξει τόσο έξυπνη όσο και βλάκας,  τόσο αγαθή όσο και κουτοπόνηρη,  τόσο παιδί και τόσο ενήλικας,  τόσο ψεύτρα και τόσο αληθινή,  τόσο αγία όσο και στριμμένη,  τόσο τεμπέλα όσο και δημιουργική,  τόσο αλλαζόνας όσο και σεμνή,  τόσο θρασύς όσο και ντροπαλή,  τόσο ο εαυτός μου όσο και για τους άλλους,  τόσο ανυπεράσπιστη όσο και δυνατή,  τόσο κερδισμένη όσο και ηττημένη,  τόσο επιλεκτική όσο και κακόγουστη,  τόσο κατίνα όσο και κυρία,  τόσο όμορφη όσο και άσχημη,  τόσο φιλάρεσκη όσο και αδιάφορη,  τόσο γεμάτη όσο και κενή,  τόσο σκεπτική όσο και αλόγιστη,  τόσο γρήγορη και τόσο βραδύς,  τόσο ανασφαλής και τόσο θαρραλέα,  τόσο καταδεκτική όσο και ακατάδεκτη,  τόσο γνωστική όσο και άμυαλη,  τόσο λεπτεπίλεπτη όσο και χοντροκομμένη,  τόσο διακριτική όσο και άχαρη.

Έχω υπάρξει ειλικρινής αλλά και έχω παραμυθιάσει,  έχω χαιδέψει αλλά κι έχω χαστουκίσει,  έχω υπάρξει ευαίσθητη αλλά και γαιδούρι,  ξανθιά και μελαχροινή,  φίλη και φίδι,  έχω οργιστεί αλλά έχω επίσης ικετέψει,  έχω κλάψει κι έχω χλευάσει !


No comments: