Monday, January 28, 2013

φεγγάρι





Mερικά απογεύματα μοιάζουν με  μεσημέρια,  μόνο που αντί για ήλιος λάμπει το φεγγάρι..   Θέλω να τρώω απ΄όλα,  και μανιτάρια,  και χοιρινό με πράσα αυγολέμονο,  και νερό,  και μπύρα,  και σαλάτα με πολύ λεμόνι,  και λευκό ψωμί!
Είμαι τόσο κουρασμένη που σε παρακαλάω ''ξέντυσε με''.. '' δε θέλω ούτε να σκέφτομαι''..
Αυτό δεν ήταν το ζητούμενο;  με ρωτάς..
Δε ξέρω από ζητούμενα εγώ,  ούτε από δεδομένα.  Άραγε όταν δεν θέλεις κάτι,  το κάνεις επειδή αύριο δεν θα μπορείς;
Αν πχ αυτό τον καιρό,  δεν είχες διάθεση για το αγαπημένο σου γλυκό,  αλλά ξέρεις ότι αύριο ίσως να μην το έχεις..  ή να μη διαθέτεις το ''μπορώ''  για να το απολαύσεις;
Και πως απολαμβάνεις κάτι για το οποίο δεν έχεις διάθεση αυτή τη στιγμή;

-

Ο Μάιος του 2012 ήταν ίδιος με τον Γενάρη του 2013.  αγέλαστοι.  Ρώτησα τότε τον γιατρούλη,  και μου απάντησε πως υπάρχει το ''''χάπι της χαράς'' ..  με ρώτησε,  να σου το γράψω;  κι όταν είδε την άρνηση στο πρόσωπο μου,  κουνησε το κεφαλι του σα να έλεγε,  ''τότε τι με ρωτάς''

-

Ήθελα να του πω,  δεν θα πάψω να ''ψάχνω''  ακόμη κι αν χρειαστεί να μπουσουλίσω ξυράφια με τη γλώσσα..  όσο είμαι ζωντανή..

No comments: