Sunday, November 25, 2012

94,8





94,8.  όπως εκείνα τα απογεύματα με τον καφέ στο χέρι,  το μπισκότο στο στόμα και την καρδιά να σπινιάρει σαν έφηβος επάνω στην πρώτη του μηχανή.
''τι να μου κάνει ένα φιλί κι ένα τσιγάρο..  εγώ εσένα αγκαλιά θέλω να πάρω''..
αν θελήσω ποτέ να σου πω ένα μυστικό,  θα είναι πως πολύ κόσμο θέλω να πάρω αγκαλιά αλλά κάθε φορά ξεχνάω τον τρόπο και μένω με τα κλειδιά στο χέρι..
και μετά,  τα πρωινά Κυριακής,  βρίσκω μαύρα μεταλικά καπάκια από μπύρα σκόρπια εδώ κι εκεί..
''ένα γράμμα να μου στείλεις,  να μου πεις πως νοιάζεσαι,  να μου πεις ότι σου λείπω κι ότι με χρειάζεσαι''

''τρόπος είναι κάτι που όταν το βρεις πετυχαίνεις το στόχο σου,  ή έστω τον πλησιάζεις''
''στόχος = σκοπός = κίνητρο = αφορμή = αιτία''

''αιτία είναι μια λέξη γεμάτη μαύρα αγκάθια,  σαν αχινός ένα πράγμα,  ενίοτε την παραβλέπεις''

''παραβλέπω σημαίνει κάνω τα στραβά μάτια,  είτε γιατί έτσι βολεύομαι,  είτε γιατί αισθάνομαι ότι καλύτερα να ανέβω το βουνό παρά..''

''προσπάθεια είναι μια λέξη που την κουβαλούν δύο..  συνήθως''

''μόνος ούτε στον παράδεισο..  πόσο μάλλον όταν ζεις την κόλαση''

''κόλαση,  μπορεί να είναι οτιδήποτε σου αφήνει δυσάρεστο συναίσθημα''

''συναίσθημα είναι αυτό που με κάνει να θέλω να κουβεντιάζω μαζί σου..  όποτε..''

''το συναίσθημα είναι μια λέξη πολύ παχουλή και πολύ ζουμερή,  αλλά εντυπωσιακά κενή όταν περπατάει μόνη..''

''η μοναξιά δε μ' ενοχλεί,  άλλωστε δεν είμαι μόνη..  η ανάγκη του να είμαι παντού ναι..  αυτή μ΄ενοχλεί..''

''μ΄ενοχλεί κι αυτό το συναίσθημα του..  τελικά ρε συ η γη δε μου ανήκει..''




γάμησε τα..  φαύλος κύκλος

No comments: